sreda, 19. november 2014

DUBLIN 3. del

Zadnji dan v Dublinu se je pričel zgodaj. Ob 7. uri. Z Jano sva leteli domov šele ob 17. uri, medtem ko je Anna morala kupiti letalsko karto za en let prej, saj je bila 17. ura razprodana. Annin let je bil že ob 12. uri, zato je morala zapustiti Dublin dve uri prej, saj vožnja z avtobusom iz mesta do letališča traja približno eno uro. Jana in jaz sva pustili najina kovčka v hostlu. Za 2 evra sva dobili omaro, kjer sva spravili kovčka pod ključ. Tako nama ni bilo potrebno nositi kovček nenehno z nama.

Po zajtrku sva z Jano pospremili Anno do avtobusne postaje, počakali do prihoda avtobusa in se nato poslovili. Nato pa sva hitro odšli proti avtobusni postaji pri Trinity College. Prejšnji večer sva se odločili, da bova šli do obale oziroma bolj točno do Blackrock. Vožnja je trajala približno 30 minut in naju je stala 3.05 evra. Razmeroma draga karta za samo eno smer.

Nekaj fotografij, posnetih iz avtobusa:

V Blackrock sva prispeli ob 11. uri. Nedeljsko vreme je bilo prečudovito. Sončno, brez oblakov in razmeroma toplo. Torej, super dan za ogled obale. Avtobus sva zapustili ob večjem parku in se napotili proti obali. Takoj za ograjo sva zagledali slednji razgled:

Na obali sva bili približno eno uro in se pogovarjali o raznoraznih stvareh. Dan je bil tako lep, razgled odličen, zato skoraj nisva hoteli iti stran. Vendar naju je počasi začelo zebsti, zato sva se sprehodili po obali in nato šli v center mesta. V centru sva si kupili nekaj za jesti, se usedli na klopco in klepetali, si ogledali cerkev, ulični market, nato pa je bil že čas, da se odpraviva nazaj v Dublin.

Blackrock market

Ja, tudi na Irskem imajo Range Roverje :)

Ko sva prispeli v Dublin, sva se takoj odpravili po Subway sendvič in nato proti hostlu. Ob 14.40 sva že bili na avtobusu, ki je peljal na letališče. Po petnajstih minutah smo se ustavili na eni postaji in čakali na gospoda, ki je zamenjal šoferja. Zamudil je 20 minut! Z Jano sva šli na avtobus dovolj zgodaj, zato naju čas ni zelo priganjal. Kljub temu sva na koncu kar hitro hodili po letališču, saj je Dublin airport zelo velik in predenj prideš do oddelka, kjer je Ryanair, hodiš vsaj 10 minut. Hitre hoje :) Ko sem šla mimo detektorja kovin, sem piskala, čeprav nisem imela nobene kovine na sebi. Uslužbenka me je pretipala in seveda ni našla ničesar. Moram priznati, da je bil ta dogodek kar zabaven :) Jano tokrat letenje ni bilo zelo strah. Mogoče zato, ker sva med letenjem planirani najin naslednji izlet :) V Edinburgh sva prileteli ob 18. uri.

Za konec pa lahko še povem skupne stroške: