torek, 5. avgust 2014

VIKEND Z NEŽO CRAIG IN DRUŽINO


Prvi vikend na Škotskem sem preživela s Slovenko, ki tukaj živi že več let. Z Nežo se poznava že od kar se zavedam sama sebe. Obe sva peli in še vedno pojeva v cerkvenem mladinskem zboru v Sori. Prav tako sva preživeli skupaj nekaj poletnih počitnic na Krku. Bila sem tudi svat na njeni poroki. Zato sem zelo vesela, da imam (slovensko) prijateljico tako blizu - samo 45 minut vožnje naju loči. 

Neža, mož Michael in njun 9-mesečni Izak so me pobrali na domu on 14. uri. Družina Coyne jih je seveda želela spoznati, zato smo skupaj malo poklepetali. Omeniti moram prvi stavek, ki mi ga je Michael povedal: "I'm so sorry for the weather. It's horrible." In vreme je bilo takrat zelo lepo in toplo :) Ko smo se odpravili na pot proti Anstruther, se je oblak odtrgal. Deževalo je, kot da ne bi deževalo že več tednov. Na srečo smo kmalu odšli iz območja plohe in nevihte ter sem tako lahko začela opazovati pokrajino in seveda hiše. Na eni strani so bile njive, hribčki in ovce, ki so se pasle, na drugi strani pa veličastna reka River Forth, ki v resnici zgleda kot morje. 

Na kosilo so me peljali v ribiško mestece Anstruther, ki je znano po nagradah za najboljši fish and chips. Seveda sem za kosilo jedla fish and chips. Jed je bila kar okusna, samo riba je bila po mojem okusu premalo posoljena. 
Nekaj fotografij iz mesteca:









Range Roverje imajo tudi tukaj :D

Po kosilu smo se na poti ustavili v mestu St. Andrews, ki je znan zaradi več stvari. University of St. Andrews je tretja najstarejša univerza v angleško govorečem svetu in najstarejša na Škotskem. To univerzo sta obiskovala princ William in njegova princesa Kate Middleton. Mesto pa je znano tudi po začetku golfa oziroma The Royal and Ancient Golf Club of St. Andrews, ki je eno izmed najstarejših in najprestižnejših golf klubov na svetu. V mestu najdemo tudi ostanke St. Andrews katedrale in grad St. Andrews. Na žalost si gradu nismo ogledali od bližje, zato nimam nobene fotografije. 
Fotografije iz mesta St. Andrews:









The Royal and Ancient Golf Club of St. Andrews





Izak je med potjo zaspal. Seveda sem ga morala fotografirati.

Po ogledu mesta St. Andrews smo se odpravili k Nežinem škotskem domu v Dundeeju. Ko je Izak zaspal, smo Neža, Michael in jaz, kasneje se je pridružil še Michaelov sin Michael mlajši, igrali družabne igre na Kinectu. Kinect zazna igralčevo gibanje. Igrali smo odbojko, turnir v atletiki, namizni tenis, boksanje, bowling, nato smo morali zamašiti vse luknje, da ne bi voda pritekla v prostor. Pobirali smo cekine in med tem skakali, se premikali levo in desno, izogibali oviram itd. Okoli 4 ure smo igrali različne igre na Kinectu in moram priznati, da se že dolga nisem tako zabavala ob igranju iger, kot takrat. Pred spanjem smo še naredili nekaj boot camp vaj in skakanje s kolebnico ter se na to po preznojenem večeru odpravili pod tuš in spat. Ko sem se ulegla v posteljo, sem zaspala v petih minutah in nato sanjala o pobiranju cekinov :) Spala sem odlično. 

Naslednje jutro me je Neža postregla s pomarančnim sokom, značilnim angleškim zajtrkom - slanina in jajce v štručki, dobila pa sem tudi skodelo Čokolina :) Po zajtrku sva z Nežo še malo igrali na Kinectu. Tokrat sva plesali na različne pesmi. Zelo dober začetek dneva!

Ob 10.15 smo zapustili njun dom in se odpravili k sveti maši v episkopalno cerkev. Obredi in berila so enaka kot pri nas, le nekaj manjših razlik je. Maševali so trije duhovniki oziroma bodoči duhovniki. Eden izmed njih je bila ženska, ki je tudi prebrala evangelij. Evangelije preberejo na sredini cerkve, med levo in desno linijo klopi. Bistveno več se odgovarja kot pri nas. In sama maša je dolga. Približno uro in 10 minut. Na koncu maše smo še malo poklepetali z ljudmi ob skodelici kave oziroma čaja in peciva.


Neža, Izak in jaz pred cerkvijo sv. Pavla po maši

Po maši smo odšli na krajši sprehod po centru mestu, se ustavili v Primark, kjer sva z Nežo nakupili nekaj oblačil, nato šli v Dundee muzej, kjer je vstop brezplačen. Sem bila kar malo presenečena. Po ogledu muzeja so nas v lokalu znotraj muzeja pričakali Michaelovi starši in Izakova škotska sestrična Alice. Skupaj smo pojedli kosilo in spili kavo. 
Fotografije posnete v centru Dundeeja:







Dundee muzej

Pogled skozi strešno okno v muzeju

Po kosilu smo odšli na razgledno točko, kjer se lepo vidi celotno mesto. Ta točka se imenuje The Law in leži na nedelujočem vulkanu. 





Tay Rail Bridge



Spomenik posvečen padlim v 2. svetovni vojni


Nogometna stadiona dveh klubov Dundeeja - Dundee F. C. in Dundee United F. C.

Michale in Izak



Proti koncu našega druženja me je Neža peljala na Driving range golf, kjer za 3.5 funtov dobiš 50 žogic in palico ter samo streljaš žogico. Prvič sem igrala golf, zato sem seveda obvezno morala zgrešiti žogico nekajkrat. Po petih neuspelih poskusih, mi je končno uspelo in sem žogico vrgla približno 20 metrov stran. Sam gib, ki ga narediš pri streljanju žogice, je nekoliko umeten, saj moraš celotno telo premikati. Jaz sem na začetku premikala samo zgornji del trupa. Vseeno mi je uspelo nekaj lepih streljanj do približno 50 metrov. Neža je bila bistveno boljša od mene.
Še nekaj fotografij iz tega dogodka in hvala, ker ste ostali z mano po tako dolgem romanu :) 



Neža pripravljena na odličen strel :)




Za konec pa še Izak in jaz :) 







Ni komentarjev:

Objavite komentar