četrtek, 7. avgust 2014

DRUGI TEDEN NA ŠKOTSKEM


Drugi teden je potekal dokaj mirno. Vreme se je malenkostno poslabšalo - dan so okrasile občasne plohe. Tokrat sem imela malo več dela. Predvsem sem se ukvarjala s pranjem in obešanjem oblačil ter posledično likanjem. Pri družini Coyne imajo navado, da pižamo nosijo samo eno noč in jo naslednjo noč zamenjajo. Enako velja za dnevna oblačila; vsaj pri Danielu in Sarah. Predstavljajte si količino oblačil. Hvala Bogu rada obešam sveže oprana oblačila :)

V četrtek, 31. julija, se je Sarah odločila pospraviti celotno njeno sobo. V omarah je imela spravljene obleke, ki jih je nosila pred leti in jih sedaj seveda prerasla. Prav tako je njena soba polna igrač. Prvi dan sva pospravljali kar pet ur, naslednji dan pa še dodatnih pet ur. Tokrat nama je pomagala tudi Pamela, ki je bila doma. Cel petek je bil v bistvu čistilen dan. Medtem ko smo me pospravljale Sarahino sobo, sta Desmond in Daniel pospravljala in urejala garažo. Večerjo smo imeli šele pozno zvečer, ob 20.30 uri. 

V ponedeljek smo jedli zelo okusno pasto carbonara, v torek mac and cheeps s pomfrijem. Družina Coyne ima posodo za delanje krompirja, kjer ni potrebna uporaba olja. In ta posoda naredi zelo okusen krompir! V sredo smo imeli špagete z omako (v omaki so bile črne olive), v četrtek pa smo šli jest ven - Queen's Spice Tandoori Indian Restaurant. Za glavno jed sem si izbrala Chicken Manchurian, piščančje prsi z orehi in makovimi semeni. Na jedilniku je pisalo "medium spicy to taste" in je kar veljalo. Usta me tokrat niso pekla močno, kot prvič, ko sem poskusila indijsko jed. Prav tako sem ob jedi pila neke vrste jogurt, ki je omilil pekoč občutek v ustih. V petek pa je bila na jedilniku take away kitajska hrana. Naročila sem chicken with season vegetable and rice. In moram priznati ... jed je bila odlična! Ne vem zakaj, vendar je tukajšnja kitajska bistveno boljša od slovenske. 

Družina Coyne je imela v soboto družinsko srečanje, Pamelin oče je praznoval rojstni dan. Odločili so se, da bodo prespali pri njenemu očetu, kar je pomenilo, da bom sama prvič doma. Nekateri veste, nekateri ne ... Lea je občasno zelo rada sama doma. In res je, uživala sem. Po celi hiši je odmevala tišina in sem se tako lahko v miru osredotočila na pisanje diplomske naloge. Na žalost je cel vikend precej deževalo, zato nisem imela možnosti iti v center mesta ali na kratek sprehod. Prav tako še nisem šla na uradno prvo vožnjo z Desmondom, zato sem bila bolj ali manj priklenjena na dom. Ampak se nisem pritoževala; hrane je bilo dovolj, ostanki kitajske, spekla palačinke in med jedjo gledala CommonWealth games. Večere pa sem preživela ob gledanju serije Suits :)

Družina je prišla domov malo pred polnočjo in za lahko noč mi je Desmond povedal, da greva naslednji dan na prvo vožnjo. Juhu! :)


1 komentar:

  1. Meni je bila kitajska v ZDA tudi boljša kot pri nas :) Koliko je pa bilo do zdaj sploh "lepih" dni, nedeževnih?

    OdgovoriIzbriši