torek, 30. september 2014

DVA MESECA NA ŠKOTSKEM

Že kar dva meseca sta minila, odkar sem prišla na Škotsko. Čas res hitro mineva, še posebej takrat, ko je lepo. Dan bo volitvah, se je pričel zelo nenavadno. Desmond in njegov brat Michael sta preživela cel večer pokonci, čakajoč na rezultate. Sarah se je zbudila ob 5. uri, saj je bila zelo živčna. Ob 7. uri je prvič vstopila v mojo sobo ob tako zgodnji uri, da mi je povedala rezultat. Ne bom razkrila kako sta Desmond in Pamela volila, lahko pa povem, da sem jaz bila razočarana. Upala sem, da se bodo odločili za neodvisnost. 

Vikend po volitvah je bil super! V soboto sem spoznala novo, sedaj zelo dobro prijateljico Jano, ki prihaja iz Nemčije. Zmenjeni sva bili s še eno punco, vendar na koncu ni prišla. Zato sva ostali sami. Druženje sva pričeli z dolgim klepetom na klopci v parku. Vreme je bilo čudovito, sončno in toplo. Na kosilo sva se odpravili v Standing Order, kjer sem za 4.5 funtov dobila velik hotdog in 3 dcl pomarančnega soka. To je zelo poceni. Po kosilu sva šli malo po trgovinah, nato sem ji razkazala mesto, saj je komaj prišla na Škotsko, na koncu pa sva šli po kavo in se zasidrali na trg, ki leži v ulici Grassmarket. Skupaj sva bili več kot 7 ur, klepetali in klepetali ter se spoznavali. Bilo je zelo zabavno. 

Naslednji vikend, tj. 20. in 21. september, je bil znova zelo zabaven. V soboto sva skupaj z Jano šli na večerjo v The Filling Station. Jana je naročila otroški meni, kjer za 6 funtov dobiš glavno jed, kjer je porcija seveda manjša, vendar ne majhna in sladico. Jaz pa sem naročila Chicken fajita wrap in pomarančni sok. Skupaj me je stalo 13 funtov. Kar je kar solidna cena v Edinburghu. Pri večerji sva se pogovarjali o možnosti, da bi skupaj obiskali Dublin. In ja! Grem v Dublin čez en mesec. Komaj čakam :)


Pridružila se nama bo Nemka, Anna, ki pa je še nisem spoznala. Vseeno verjamem, da je v redu punca. Danes sem rezervirala hostel, sobo s štirimi posteljami. Mogoče najdemo še nekoga, ki se nam bo pridružil. Sedaj imamo mesec dni časa, da naredimo nek krajši načrt, kaj bi si rade ogledale, kaj bi rade počele ipd. 

Po večerji sva se z Jano sprehajali po nočnem Edinburghu. Presenetljivo ni bilo veliko ljudi na ulicah. Lepo je bilo videti grad v vijolično-rozni osvetlitvi.

Jana

V nedeljo je prišla v Edinburgh My, prijateljica iz Švedske. Ker obožuje suši, sem jo peljala v japonsko restavracijo Yummy Tori. Sprva sem razmišljala, da bi tudi jaz naročila suši, saj te jedi še nisem nikoli jedla. Na koncu sem se odločala med Salmon Tataki (sušen file lososa v limonini omaki, 6.6 funtov) in Japanese Curry (piščančji file z drobtinami, curry omaka in riž; 9 funtov). Odločila sem se za slednje , saj sem želela nekoliko večji obrok. Pri lososu ne bi dobila riža. 

Jedi sta zgledali tako: 

Myjin suši

Moj piščanec

Bilo je zelo dobro in okusno. Edina pripomba, ki jo imam, je ta, da je zelo težko jesti z značilno japonsko žlico. Seveda sem imela na izbiro tudi njihove palčke, vendar s tem pa sploh ne znam jesti. Razmišljam, da bom naslednjič kar svoj pribor prinesla! Hec :) 

Po kosilu sva šli po kavico v Costo, kjer za 2.45 funta dobiš pol litra kave! Nato sva skoraj večino nedelje preživeli na klopci v parku in se pogovarjali o različnih stvareh. Bila je zelo vesela, saj ni jedla suši že odkar je prišla na Škotsko. Razšli sva se po šest-urnem druženju. 

Ta vikend sem preživela podobno. Z Jano sva se družili v soboto, šli na kosilo, nato v trgovine, kjer sem kupila kar nekaj lepih stvari, nato kavica. Preostanek sobote sem preživela na postelji in brala knjigo.

Jutri gresta Pamela in Desmond v Las Vegas za en teden. Sarah bo ta čas preživela pri prijateljici, jaz pa bom skrbela za Daniela. Me prav zanima kako bo, ali bom imela kakšne težave z njim. Upam, da ne :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar