ponedeljek, 13. oktober 2014

TEDEN PREŽIVET Z DANIELOM


1. oktobra sta Pamela in Desmond šla na dopust v Las Vegas. Desmond je namreč za 50. rojstni dan dobil karte za Rod Stewart koncert v Ceasers Palace. Odpotovala sta zgodaj zjutraj, vrnila pa sta se en teden kasneje, tj. 8. oktobra. Sarah je preživela ta čas pri njeni sošolki. Sošolkini starši so z veseljem sprejeli Sarah za cel teden. Tako sem ostala doma sama z Danielom. 

Dan z Danielom je izgledal nekako takole: ob 7.30 uri sem ga zbudila in je takoj odšel v kopalnico in pod tuš. Nato sem mu pripravila zajtrk in ga odpeljala v šolo. Po šoli sem mu najprej pripravila sendvič, nato mu pomagala z domačo nalogo. Po domači nalogi je bil obvezno na sporedu x-box in nova video igra - Forza Horizon. Seveda sem ga morala gledati med igranjem. Hvala bogu sem si sposodila nekaj knjig iz knjižnice, tako da sem brala, medtem ko je on igral. Po večerji sva gledala filme - Karate Kid 1, 2 in 3. Zelo dolgočasni filmi. Zato še enkrat, hvala bogu za moje knjige :) Ob 21.30 uri je bil čas za spanje. Daniel me je presenetil s prošnjo, da naj mu povem zgodbico za lahko noč. Podal mi je nekaj napotkov: zgodbica z naslovom Duncan the dolphin, vključiti moram celotno družino Coyne in Danielove prijatelje. Že kar nekaj časa je minilo, odkar sem nazadnje si izmišljevala zgodbico. Na srečo nisem imela veliko težav, tudi angleščina mi ni povzročala nobenih težav pri izmišljevanju zgodbice. Edina težava, ki sem jo imela, je bila ta, da se je zgodbica morala nadaljevati vsak večer. Tretji večer mi je že primanjkovalo idej, vendar je že prišel vikend. V soboto je Daniel šel k prijatelju Isaacu in pri njem prespal. Pamela in Desmond sta želela, da imam vsaj en dan prost in čisto zase. Preostanek sobote in polovico nedelje sem bolj ali manj preživela na postelji s knjigo v roki :) Prijatelji so me povabili v Edinburgh, vendar sem po resnici povedano, želela en miren dan. 

V ponedeljek zvečer, ko je bil čas za zgodbico, mi je Daniel povedal, da sem njegova BFF (best friends forever) in moram priznati, da mi je zelo polepšal večer. Prav tako želi, da kupim hišo v ulici, kjer živimo :) 

Preživela sem torej zelo lep teden z Danielom, brez večjih težav. Samo en večer ni želel v posteljo. Pamela in Desmond sta se vrnila v sredo, po 16. uri, Sarah pa je prišla že en večer prej, saj je zelo pogrešala svojo udobno posteljo. Cel teden je spala na napihljivi postelji. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar