ponedeljek, 11. avgust 2014

PRVA VOŽNJA NA "NAPAČNI" STRANI 


Daniel hodi v šolo, ki je oddaljena približno 2km od naše hiše, medtem ko Sarah hodi šolo blizu mesta Edinburgh. Kot ena izmed mojih nalog je peljati Daniela v šolo, medtem ko Sarah spustim na avtobusni postaji na poti. Po koncu pouka pa moram pobrati le Daniela, saj Sarah pride domov peš. Ker še nikoli nisem vozila na nasprotni strani, sem prvič vozila z Desmondom. 

Po Desmondovem mnenju so najtežja krožišča, saj so skoraj vsa najmanj tripasovna. Zato sva šla v malo mestece Kirkliston (približno 15 minut oddaljeno od South Queensferry), kjer se nahaja veliko industrijsko središče. Le-tam je veliko krožišč in ni zelo prometno. Seveda ob 21. uri ni prav veliko avtomobilov v industrijskem središču. Pravila v krožišču so bolj ali manj enaka kot pri nas, z eno izjemo. Ko ima voznik namen zapustiti krožišče v tretjem izvozu, je potrebno dati desni smernik preden se vključiš in nato, seveda, levi smernik tik pred izhodom. 

Po desetih minutah vožnje po križiščih, se je Desmond odločil, da sem dovolj spretna na krožiščih in se lahko preizkusim na cesti. Vožnja na levi strani mi po večini ni povzročala težav, le enkrat sem naredila manjšo napako, ko sem zavijala levo in seveda želela iti na desni pas. 

Škoti so zelo vljudni in uvidevni vozniki. Trobljenja praktično ni slišati, ob ovirah na cesti se umaknejo in dajo nasprotnim voznikom prednost, nato pomahajo. Le-to je zelo lepo videti, saj pri nas v Sloveniji ni tako. Vsak povprek trobi, je nestrpen, se ne umika oziroma ne pusti drugemu vozniku, da se vključi itd. Edina stvar, ki mi ni preveč všeč, je ta, da so znaki za hitrostno omejitev premajhni. Komaj se jih opazi, zato je potrebno zelo zbrano opazovati cestne znake. Zanimivo je to, da na Škotskem ni potrebno imeti vozniškega dovoljenja nenehno s seboj. Če te policisti ustavijo, moraš prinesti vozniško dovoljenje na policijsko postajo v roku sedmih dni. Torej, ne dobiš nobene kazni, če voziš brez prometnega dovoljenja.

Na poti domov je Desmond povedal, da je ta avto sedaj moj in ga lahko uporabljam kadarkoli želim. Ni potrebno vprašati Desmonda ali Pamelo, ali smem vzeti avto, ko želim kam iti.

Fotografija mojega  avtomobila :)

Rover 25 

Roverja torej že imam, samo vprašanje kdaj bom imela Range Roverja :D 





Ni komentarjev:

Objavite komentar