petek, 15. avgust 2014

SPREHOD OB REKI FORTH


Po nekajdnevnem deževju se je končno prikazalo sonce. Oziroma, če sem bolj točna, je tisto jutro deževalo, nato pa se je končno razjasnilo. Ko posije sonce je kar toplo in ker večino časa preživim v hiši, še posebej ob deževnem vremenu, sem izkoristila lepo vreme in se odpravila na kratek sprehod. Sprehod na koncu ni bil ravno kratek :)

Kot sem omenila že v eni izmed prejšnjih objav, blizu naše hiše gradijo most. Zato sem želela malo bolj od blizu pogledati kako napreduje gradnja. Nisem pa se zavedala kako lepa je obala River Forth in njena okolica. Most se imenuje Queensferry Crossing in ga gradijo poleg Forth Road Bridge. Gradnja se je pričela leta 2011 in naj bi bila zaključena leta 2016. Predviden proračun se giblje med 1.6 do 1.7 milijard evrov. 
Nekaj fotografij mostu v gradnji:








Pot ob reki je bila prekrasna. Novo-asfaltirana cesta, na eni strani reka, na drugi gozd. Tudi vonj je bil poseben. Kar po morju je dišalo. Ves čas sem razmišljala kako dobro bi bilo se vreči v vodo in njena hladna temperatura me sploh ne ovira. Težava je v tem, da je obrežje zelo umazano in le to bi se močno poznalo na moji koži. 

Luštna hiša iz kamna ob poti



Pogled na vse tri mostove

Tako zgleda večina obale. Ogromno trave




Nato sem prišla do znaka "Welcome to Hopetoun." Pot vodi do Hopetoun house, v kateri je prva prebivala družina Hope v začetku 18. stoletja. Hiša je bila zgrajena med leti 1699 in 1701, leta 1721 pa jo je William Adam, škotski arhitekt, močno razširil. Hopetoun house je obdana z ogromnimi travniki in pašniki. 






Majhna hiša pri vhodu

Črne ovce

Hopetoun house

Še pogled iz strani

Vstopnica stane 10 funtov, ogled travnikov pa 5. Meni osebno notranjost ni tako pomembna, saj sem bila že v več različnih dvorcih in gradovih. In skoraj  vsi dvorci zgledajo zelo podobni med seboj. Ker Škotska ponuja ogromno dvorcev in gradov, si bom ogledala notranjost pri samo nekaterih. Ko pride na obisk nova prijateljica, ki živi v mestu Selkirk, si bova ogledali Dundas Castle :) 









Ni komentarjev:

Objavite komentar