torek, 19. avgust 2014

SREČANJE AU PAIR V EDINBURGHU


Na Facebook-u sem se pridružila skupini Edinburgh Au Pairs 2014. V tej skupini, kot že najverjetneje sami predvidevate, so vključeni mladi ljudje, ki delajo kot Au Pair v Edinburghu oziroma v njegovi bližini. Skupina ponuja predvsem srečanja med člani in tudi pomoč oziroma mnenje, ko ga mogoče nekdo rabi glede nejasnosti. Prepogosto se namreč zgodi, da družina ne pove vsega, koliko dela v resnici bo, ali pa se Au pair enostavno ne razume z družino oziroma z otroci. V skupino sem bila vključena sredi tedna in med prebiranjem objav, sem videla, da nekatere punce planirajo srečanje med vikendom. Seveda sem bila takoj za, saj nisem spoznala še nobenega približno mojih let. 

V soboto, 9. avgusta, sem prvič šla v Edinburgh sama in ni bilo nobenih težav. Mesto je polno turistov in ljudi, ki želijo videti prireditve v času Festival Fringe. Ogromno ljudi na ulicah. Ker nisem navdušenka ogromne gneče, komaj čakam, da bo festivala konec in prav tako poletnih dopustov. Na srečanje je prišlo 12 punc, ki prihajajo predvsem iz Nemčije. Nekaj punc je bilo tudi iz Češke, Avstrije in Švedske. Takoj sem se ujela s punco, ki prihaja iz Švedske. Njeno ime je My. 

Srečanje smo pričele s kosilom v pubu Standing order. Standing order sprejme ogromno gostov; po moji oceni več kot 300 ljudi. Razlog, zakaj veliko ljudi obiskuje ta pub, je v nizkih cenah piva oziroma pijače in hrane. Classic beef burger stane samo 5 funtov in pomarančni sok (3 dcl) 2 funta. Le-to je razmeroma poceni za Škotsko. Seveda kvaliteta burgerja ni niti približno enaka kot 12 funtov drag burger v 3 bridges restaurant. Med kosilom smo se spoznavale, pogovarjale o družinah, kjer delamo, o otrocih in naših načrtih, ki jih imamo za čas življenja na Škotskem. 

Po kosilu smo se odpravile v stari del mesta, na nek trg, kjer smo poslušale tri mlade fante igrati na kitaro. Jaz sem si kupila še coffee to go. Dan je bil čudovit, sončno in toplo in zato je bilo druženje med nami še bolj zabavno. Z My sva se zmenili, da bova prespali drug pri drugi, saj pri obeh starši to dopuščajo. Zaenkrat načrtujeva prvi vikend v septembru. Jaz naj bi šla k njej. Nisem pa še omenila kje živi. My živi v mestecu Selkirk, ki je skoraj 2 uri oddajeno od Edinburgha. Zato se, na žalost, ne bova mogli dobiti prav pogosto. Ampak vseeno, se že močno veselim tistega vikenda. Pamela je povedala, da je Škotska meja z Anglijo zelo lepa. Pričakujem torej zelo lepe fotografije :) 

Večina punc se je počasi razšla, jaz pa sem še ostala z My in Nemko Josephine. Skupaj smo šle v Primark, kjer je My iskala jesensko jakno, nato pa na kratko sončenje v park. 

Nekaj fotografij iz tistega dne:








Na koncu sva se skupaj z My odpravile proti avtobusni postaji in se nato z objemom razšle. Punce tukaj se zelo rade objemajo :) Sem kar malo pozabila na te čase, ko smo se vedno na začetku in na koncu objele.

Zelo lepo preživeta sobota in komaj čakam, ko jo ponovim :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar