nedelja, 24. avgust 2014

USTALJENI RITEM 


5. teden na Škotskem je že minil. Kar hitro potuje čas. Ravnokar sem pripravljala kovčke in izbirala katere stvari bom vzela s seboj in katere ne. Hvala Bogu za Eurosender, ki samo za 20 evrov pripelje paket do 20 kg prav do mojega škotskega doma :) 

Dneve predvsem preživljam za računalnikom, saj zaključujem s svojo diplomo. Čeprav sem čez cel poletni semester bila kar zelo pridna kar se tiče pisanja diplome, mi je sam zaključek vseeno vzel kar veliko časa. No, če povem po resnici še nisem čisto pri koncu. Trenutno moja mentorica popravlja napake, kar pomeni, da bo potrebno še par stvari popraviti preden lahko Tjaša odda diplomo v mojem imenu. Pouk se je za Sarah in Daniela pričel že 13. avgusta, zato sem sedaj tri dni v tednu doma sama. Desmond namreč dela ob torkih, sredah in četrtkih. Od začetka pouka in do 15. ure sem bila prosta, zato sem večino časa pisala diplomo. Ob 15. 15 se Danielov pouk konča in sem ga pobrala pri šoli. Nato sva skoraj vsak dan po rešeni domači nalogi skupaj igrala novo video igrico, ki jo je dobil - Spore. Ni prav zabavna za odrasle, ampak Daniel je bil čisto navdušen :)  

Sarah je cel teden odštevala dneve do prvega dela nove sezone serije Doctor Who. Zaradi nje sem morala gledati več delov. Mi sploh ni pustila druge možnosti :) Prav tako obožuje Sherlocka, ki ga je gledala po mojem priporočilu. Nato je pa bila žalostna, ker nova sezona pride šele v začetku leta 2016. 

K sveti maši hodim v rimokatoliško cerkev Saint Margaret. Največja razlika pri sveti maši je v petju. Tukaj nimajo cerkvenega zbora in tudi ni orgel, vendar samo pianino, pojemo pa ljudsko. Vsaka klop ima 5 pesmaric, kjer pa na mojo žalost ni not. Zato se počasi učim pesmi ob poslušanju ljudi. Po treh mašah znam zapeti gospod, usmili se, svet, jagnje božje in oče naš :) Na Škotskem imajo navado, da po sveti maši malo poklepetajo med seboj ob kavi oziroma čaju. Ko sem prvič ostala na čaju, so bili ljudje prepričani, da sem nekoliko starejša Sarahina prijateljica. Ocenili so mi 19 oziroma 20 let. Zgleda je bila odločitev za fru fru kar dobra, saj so me ljudje vedno postarali za kako leto. Sedaj me pa pomlajajo za 4 leta :) 

Za konec pa lahko še povem kaj smo jedli. T-bone steak s zelo okusno česnovo omako in pomfrijem, špageti s carbonara omako, mac and cheese, pork pie s pire krompirjem in korenjem na strani ter kebab z zelo pekočo zelenjavo. Spominjal me je na indijsko hrano. In ker zelo dobro jem pri tej družini, sem se odločila, da je čas za nekaj rekreacije. V ponedeljek sem šla teč proti Hopetoun house, torej ob reki. Načrtovala sem 20 minutni tek, ki pa je na koncu trajal 50 minut. Seveda z nekaj vmesnimi postanki :) 

Fotografija cerkve:


Ni komentarjev:

Objavite komentar