sreda, 3. september 2014

6. TEDEN NA ŠKOTSKEM


Čas res hitro beži, kar ne morem verjeti, da sem tukaj že šest tednov. Kot sem omenila v prejšnji objavi, sem zelo zaposlena s pisanjem diplomskega dela. Oziroma sedaj lahko uporabim preteklik. Sem bila zelo zaposlena s pisanjem diplomskega dela. Namreč danes je Tjaša v pojem imenu oddala moje diplomsko delo. Juhu! :) Končno je konec. Na začetku 4. letnika sem mislila, da bo lažje napisati diplomo, vendar čeprav je to "le" bolonjska diploma, ima vseeno polno pravil in visoke kriterije. Kot nekateri že veste, sem morala anketni vprašalnik  narediti dvakrat. In to na dveh vzorcih. To je pomenilo, da sem delala SPSS analizo dvakrat. Sedaj pa lahko vsaj rečem, da obvladam program :) 

No kakorkoli že, diploma je oddana in sedaj lahko končno zadiham ter začnem uživati čas na Škotskem. Vikend, ki prihaja, bom preživela pri My - Švedinji, ki živi v Selkirku in resnično komaj čakam :) Stran od laptopa, možgane na off, nič več nenehnih skrbi ali je interpretacija podatkov pravilna ali ne. Samo "uživancija" ter odkrivanje novih in lepih delov Škotske. Zato pričakujte veliko fotografij v naslednji objavi :)

V soboto sem se registrirala v lokalni knjižnici. Čeprav je zelo majhna in nima veliko knjig, sem vseeno dobila knjigo, ki sem jo iskala. Jeremy Clarkson Driven to Distraction. Clarkson je, kot vas večina že ve, eden izmed voditeljev oddaje Top Gear. In Top Gear je edina oddaja ali serija, ki me tako nasmeji, da pozabim na vse. Nikoli ne bom pozabila na sredin večer, ko sem prišla domov iz faksa po 12-ih urah, vsa utrujena in tečna. Ulegla sem se na kavč in si ogledala Polar Special. Po petih minutah sem se začela smejati tako močno, da me je trebuh bolel. In smejala sem se dobrih dvajset minut. Zato sem vedela, da bo Clarksonova knjiga zanimiva in zabavna. Na tretji strani knjige je napisano posvetilo, ki me je seveda nasmejalo. 


Clarkson je, tako kot jaz, eden izmed največjih fanov Range Roverja. Seveda takoj za mano :) Drugače pa je knjiga zbirka njegovih kolumn, ki so bile objavljene v časopisu. Branje njegovih kolumn je kar zabavno, saj vedno na zelo smešen način kritizira avtomobile. Po navadi berem znanstveno fantastiko ali knjige, ki govorijo o japonski kulturi. Sedaj pa sem se odločila, da bom raje prebrala knjige z lažjo tematiko, kjer ne bo potrebno zelo razmišljati. Poleg Clarksonove knjige imam še dve, ki ju bom prebrala po tej. Sem kar vesela, da imam čas za branje knjig. 

Za konec pa lahko še povem, da sem kupila letalski karti. V Slovenijo pridem za čas Božiča :) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar